Heeft u bevlogen medewerkers?

Het is belangrijk voor het vergroten van de klantgerichtheid om de Customer Journey te ‘vertalen’  naar de ‘Employee Journey’. Het doel van de ‘employee journey’ is om tevreden, gelukkige, bevlogen en productieve  medewerkers te creëren. Dit heeft als voordeel dat ze ambassadeurs van uw organisatie worden en zowel direct als indirect veel waarde toevoegen. Dus verras …

Heeft u bevlogen medewerkers? Lees verder »

bevlogen medewerkers

Staat u goed op de kaart?

Kent u de touchpoints van de Customer Journey? Nog niet goed genoeg? Dan kan ik u adviseren om deze in kaart te brengen. Touchpoints zijn contactmomenten waarbij de klant in aanraking komt met uw organisatie. Dit kan o.a. zijn via de website, een e-mail, Social Media of de afdeling Customer Services. Het proces is voor …

Staat u goed op de kaart? Lees verder »

touchpoints

Gebruikt u het juiste kompas? Echt…

Met een kompas weet je altijd de richting, wel zo makkelijk! Hetzelfde geldt voor het bepalen van het doel. Keuzes maken, richting bepalen, focussen. Hou het doel voor ogen bij het optimaliseren van de Customer Journey. Is het omzet of conversie verhogen of juist de klanttevredenheid vergroten. Zie het als een navigatiemiddel dat constant de …

Gebruikt u het juiste kompas? Echt… Lees verder »

customer journey kompas

KnowYCNeeds nieuw lid bij Ondernemend Hoofddorp

Erg leuk om jezelf terug te zien als nieuw lid in het magazine van “Ondernemend Hoofddorp”. Maar ook dat je de gelegenheid krijgt jezelf te introduceren bij deze ondernemende club.

Deelname project Zaai

ZAAI Haarlemmermeer heeft als doel om startende ondernemers in Haarlemmermeer te helpen succesvol te ondernemen. Met name door coaching en masterclasses aan te bieden en door starters te verbinden met elkaar en met het bestaande lokale MKB. Deelname aan het project ZAAI? We zijn trots dat we zijn geselecteerd om deel te mogen nemen aan het project …

Deelname project Zaai Lees verder »

Intertraining Netwerk en Mosselparty

Op dinsdag 11 september leuke en goede gesprekken gevoerd met enthousiaste collega ondernemers op de Netwerk- en Mosselparty in Haarlemmermeer. Dit jaarlijkse terugkerend evenement gaat over gezelligheid en culinair genot (en mosselen natuurlijk). Maar vooral ook over het verbinden van bedrijven. Zoekt u een concrete oplossing voor uw marketing en of salesvraag? Dan drinken wij …

Intertraining Netwerk en Mosselparty Lees verder »

Scroll naar top